مانی- آرت

نوشته هام

مانی- آرت

نوشته هام

"گریس" من رفته......

Song Ö Grace is gone

AlbumÖ Busted Stuff

ArtistÖ Dave mathews band


چراغهای نئون از پشت چشمای دود گرفته ام معلومه
ساعت 2 صبحه و من بازم مستم.
یه چیزی رو ذهنم سنگینی میکنه :
دیگه هیچ کسی رو نمیتونم اندازه تو دوست داشته باشم
اونجا که تو تموم میشی تازه من شروع شده ام @
مث یه رودخونه میمونه که میره....
قلبم رو بگیر@ چشمهام رو هم همینطور
اگه دیگه قرار نیست به تو بیفتن اصلا نمیخوامشون!

"ببخشین یه نوشیدنی دیگه!
لطفا غلیظش کنین چون دیگه نمیخوام فکر کنم!
آخه "گریس" من قلبمو شکسته و رفته
یه نوشیدنی دیگه بخورم میرم. "


یه پیک واسه یادآوری و یکی دیگه برای فراموش کردن...
اصلا فکر دوباره پیدا کردن همچین عشقی هم نمیتونم بکنم
یه پیک واسه یادآوری و یکی دیگه برای فراموش کردن...

"بی زحمت یه نوشیدنی دیگه!
حسابی هم جوندارش کنین چون دیگه نمیخوام فکر کنم
"گریس " من دلمو شکست و حالا رفته
فقط یه نوشیدنی دیگه و زحمتو کم میکنم."

تو به چیزهای محال فکر میکنی
اما حتی اگه یه روز خورشید هم دیگه نتابه
من بیدارم میشم و دستهای سرد تو رو
که کنار منی
تو دستهام میگیرم.

"میشه یه نوشیدنی دیگه بدین؟
خوب هم قوی درستش کنین که دیگه میخام فکر نکنم
"گریس" من دلمو شکست و رفت
این یکی رو هم بخورم میرم پی کارم."

"اگه میشه یه نوشیدنی دیگه
حسابی قویش کنین که دیگه از فکر کردن خسته ام.
اینو هم بخورم رفته ام....
یه نوشیدنی دیگه و رفتم...........


(با اندکی دخل و تصرف)


امروز

امروز من برگشتم.

امروز هفت ماه از بزرگترین رویداد زندگی من میگذرد. و در مدتی که نبودم برای "تعادل" و "زیبایی" ستوده یونانیان جنگیدم و خویشتن را به چالش کشیدم. در این مدت به زیباترین شکل ممکن تنهایی ام پر میشد.

زندگی پوچ غربی (!!)

از توی راهروی آپارتمان صدای حرف زدن مامانم رو با خانم همسایه خپل و ۶۰ ساله بغلی میشنوم:

- خوب هستین شهناز جون؟

-مرسی طاهره جون آقای مهندس خوبن؟.....

بعد از پرسیدن حال آقای دکتر مامانم با لبخندی بدرقه کننده که هنوز به لب دارد بر میگردد و در را میبندد.

من به روابط ماشینی و شهری و کوتاه هر روزه مون فکر میکنم اما هیچ احساس دلتنگی نمیکنم. چون اصولا نه هیچ نوستالژی نه هیچ خاطره خوبی از حوض و حیاط و چادر گلگلی مادربزرگ و آب و جارو کردن حیاط و پنج دری و همسایه های صمیمی و فضول سنتی ندازم و کلا خیری هم از اینها ندیدم تا به حال!